سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  حیات نو
[ او را گفتند : چگونه بر هماوردان پیروز گشتى ؟ فرمود : ] کسى را ندیدم جز که مرا بر خود یارى مى‏داد . [ و اشارت بدین مى‏فرماید که بیم من در دل او مى‏افتاد . ] [نهج البلاغه]
کل بازدیدهای وبلاگ
73466
بازدیدهای امروز وبلاگ
3
بازدیدهای دیروز وبلاگ
6
منوی اصلی

[خـانه]

[  RSS  ]

[  Atom  ]

[شناسنامه]

[پست الکترونیــک]

[ورود به بخش مدیریت]

درباره خودم
حیات نو
مریم سادات
خواهر مهربانم از آنجا که قابلیت نوشته های خوبت بیش از آن بود که بخواهد در چارچوب تنگ صفحه نظرات وبلاگم محصور بماند این وبلاگ را به عنوان هدیه ای کوچک به پیشگاه پر محبتت تقدیم می کنم . امیدوارم همه ما از نوشته های خوبت که محصول دل و اندیشه زلال توست بهره ببریم . برادرت سید محمد حسن مخبر
لوگوی وبلاگ
حیات نو
لینک دوستان

گلی از بهشت
دست نوشته
دوزخیان زمین
اس ام اس و مطالب طنز و عکس‏های متحرک

لوگوی دوستان










موسیقی وبلاگ
اشتراک در خبرنامه
 
پارسی بلاگ
www.parsiblog.com

نویسنده مطالب زیر:   مریم سادات  

عنوان متن ماه رمضان ،ماه خدا دوشنبه 87 شهریور 18  ساعت 5:26 عصر

ضیافت الهی بر میهمانان خدا مبارک باد  

بازهم ماه خدا ،ماه نزول لطف و برکت فرا می رسد.ماه آبدیده شدن تن وروان با بستن دهان وگشودن دل به شنیدن حکایات صواب. از اینکه دوباره فرصتی دست میدهد ومهمان خدا می شویم تا با خلوص نیت بر سر سفره کریمانه اش قرار گیریم هر چقدر شکر بگوییم کم است. ماهی که در آن سعی می کنیم از گناهان دور بمانیم و برای بخشش گناهان گذشته طلب مغفرت کنیم. در رمضان به درون خود نگاه می کنیم در اعمال خود می نگریم وبدون غرور ایرادها را می جوییم وبه تصحیح آن می پردازیم. درسحرگاه به دعای  اللهم انی اسئلک من بها ئک دل میسپاریم ودر دل شب از خدا می خواهیم حال که فرصت دوباره بودن در این ماه را نصیبمان کرده چشمه زلال توبه را برابرمان قرار دهد تا دل وجان را صفا دهیم وخود را برای 11ماه دوباره رسیدن آماده سازیم.

با قران انس بگیریم که این ماه ،ماه نزول نعمت بزرگ پروردگار به بشریت است.به تلاوت قران دلها را صیقل دهیم وبه دستوراتش عمل کنیم که بهترین درس زندگیست وچه بسا ما را از لبه پرتگاه به سوی اوج موفقیت رهنمون شود.

قدر شبهای قدر را بدانیم که شبهای رحمت وبخشش است. با ذکر دعا بر ملکوتش پر کشیم و هر آنچه می خواهیم در این شب بخواهیم که تقدیر آدمی از خوب وبد گرفته تا سفر حج و...غیره در این شب رقم می خورد وسرنوشتمان نوشته می شود. پس با دعا واحیا به فضیلت این شبها دست یابیم که برتر از هزار شب است .

بیاد مولایمان علی دست بر سر یتیمان کشیم و توشه ای برای آخرتمان مهیا سازیم. در این سی روز با بال ملا ئک سفر کنیم ومیهمان پروردگار شویم که میزبا نی مهربانتر از او در هیچ کجا پیدا نمی کنیم.

دوست عزیز چند روزی ازآغاز ضیافت پروردگار می گذرد ؛ اگر تا به حال به فکر استفاده از این ماه نیفتاده­ای حر کتی کن تا در پایان ماه رحمت و روز عید فطرسربلند از اعمالت ، گلی از شادی بچینی .    


  نظرات شما  ( )


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

جمعه را دریاب !
ماه رمضان ،ماه خدا
تأثیرات رنگها
افسرده نشوید خواهشاً !
10 راز برای بهتر زیستن


 

Powered by : پارسی بلاگ
Template Designed By : MehDJ