سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  حیات نو
اساس دانش نرمش و اساس نادانی درشتی است . [امام علی علیه السلام]
کل بازدیدهای وبلاگ
73620
بازدیدهای امروز وبلاگ
2
بازدیدهای دیروز وبلاگ
4
منوی اصلی

[خـانه]

[  RSS  ]

[  Atom  ]

[شناسنامه]

[پست الکترونیــک]

[ورود به بخش مدیریت]

درباره خودم
حیات نو
مریم سادات
خواهر مهربانم از آنجا که قابلیت نوشته های خوبت بیش از آن بود که بخواهد در چارچوب تنگ صفحه نظرات وبلاگم محصور بماند این وبلاگ را به عنوان هدیه ای کوچک به پیشگاه پر محبتت تقدیم می کنم . امیدوارم همه ما از نوشته های خوبت که محصول دل و اندیشه زلال توست بهره ببریم . برادرت سید محمد حسن مخبر
لوگوی وبلاگ
حیات نو
لینک دوستان

گلی از بهشت
دست نوشته
دوزخیان زمین
اس ام اس و مطالب طنز و عکس‏های متحرک

لوگوی دوستان










موسیقی وبلاگ
اشتراک در خبرنامه
 
پارسی بلاگ
www.parsiblog.com

نویسنده مطالب زیر:   مریم سادات  

عنوان متن افسرده نشوید خواهشاً ! سه شنبه 87 مرداد 1  ساعت 3:49 صبح

چند روز پیش نشسته بودم و بد جوری احساس دلتنگی به من دست داده بود . به نظر خودم این حس آن هم در این روزهای بلند تابستان برای شما هم نباید زیاد غریب باشد ؛ بنابراین طبق اعتقادات صریح خودم شروع کردم تا به نکات مثبت زندگیم نگاه کنم وذهنم را بر روی همه نگاه‏های منفی ببندم. زیباییهای اطرافم را ببینم و از آنها نهایت استفاده را ببرم چون می دانم ماندن در این حالت نهایتاً به افسردگی می انجامد و خلاص شدن از افسردگی زمان بَر است . کار که به اینجا رسید بهتر دیدم تا در مورد تاثیر مثبت نگری بر افسردگی مطلب زیر را بنویسم شاید مورد استفاده شما هم قرار بگیرد  :

*****************************************

آیا میدانید اختلالات حزن انگیز باعث ایجاد احساس خستگی پوچی ، ناامیدی و درماندگی می شود . چنین افکار منفی در بعضی افراد احساس دلسردی ایجاد می کند . وجود دیدگاههای منفی وبه طور عمده منفی نگری ، در ایجاد افسردگی بسیار موثر است . با شروع درمان و تاثیرات مثبت ناشی از تفکرات مثبت ، منفی نگری به طور چشمگیری کاسته می شود .در چنین حالتی اولین کسی که بیشترین کمک را در جهت بهبود شما می کند خودتان هستید. در افسردگی ها ، واقع بینانه عمل کنید. کارهای بزرگ را به کارهای کوچک تقسیم کنید وبرای انجام آن اولویت قائل شوید . سپس به ترتیب و با تلاش آنها را انجام دهید. سعی کنید با دیگران همراه باشید و در میان دوستان خود به یک نفر اعتماد کنید و با او محرمانه سخن بگویید ؛ زیرا نزدیکی به دوستان وحرف زدن با آنها خیلی بهتر از تنهایی وگوشه گیری است.در فعالیتها وبرنامه هایی که روحیه شما را تقویت می کند حضور یابید. ورزشهای آرام بخش ومفرح انجام دهید. شرکت در فعالیتهای گروهی نیز می تواند تاثیر زیادی بر سلامت شما داشته باشد. بهتر است تصمیم های بزرگ وجدّی زندگیتان را کمی به تعویق بیندازید تا افسردگی شما بر طرف شود. برای انجام کارهای مهم با دیگران که روحیّات وشخصیّت شما را خوب می شناسند مشورت کنید . بهبود کامل و رها شدن از افسردگی مسئله ای است که احتیاج به گذشت زمان دارد .

البته دقت کنید که هر دلگرفتگی افسردگی نیست . خود رانگران نکنید وهرگاه به این حالت مبتلا شدید تفکرات مثبت را جایگزین افکار منفی کنید و مطمئن باشید موفق خواهید شد.

 


  نظرات شما  ( )


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

جمعه را دریاب !
ماه رمضان ،ماه خدا
تأثیرات رنگها
افسرده نشوید خواهشاً !
10 راز برای بهتر زیستن


 

Powered by : پارسی بلاگ
Template Designed By : MehDJ