سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  حیات نو
خدا خرد را نزد کسى به ودیعت ننهاد ، جز که روزى او را بدان نجات داد . [نهج البلاغه]
کل بازدیدهای وبلاگ
73464
بازدیدهای امروز وبلاگ
1
بازدیدهای دیروز وبلاگ
6
منوی اصلی

[خـانه]

[  RSS  ]

[  Atom  ]

[شناسنامه]

[پست الکترونیــک]

[ورود به بخش مدیریت]

درباره خودم
حیات نو
مریم سادات
خواهر مهربانم از آنجا که قابلیت نوشته های خوبت بیش از آن بود که بخواهد در چارچوب تنگ صفحه نظرات وبلاگم محصور بماند این وبلاگ را به عنوان هدیه ای کوچک به پیشگاه پر محبتت تقدیم می کنم . امیدوارم همه ما از نوشته های خوبت که محصول دل و اندیشه زلال توست بهره ببریم . برادرت سید محمد حسن مخبر
لوگوی وبلاگ
حیات نو
لینک دوستان

گلی از بهشت
دست نوشته
دوزخیان زمین
اس ام اس و مطالب طنز و عکس‏های متحرک

لوگوی دوستان










موسیقی وبلاگ
اشتراک در خبرنامه
 
پارسی بلاگ
www.parsiblog.com

نویسنده مطالب زیر:   مریم سادات  

عنوان متن تأثیرات رنگها سه شنبه 87 مرداد 15  ساعت 7:47 عصر

امروزه تاثیر رنگها در شخصیت انسانها مشخص شده است. رنگهای مختلف از لحاظ ذهنی و احساسی تاثیراتی روی افراد دارند همچنین می توانند بر فعالیتهای روزمره نیز تاثیر گذار باشند. من در این رابطه مطلب فوق را جمع آوری کرده ام و امیدوارم مورد استفاده شما نیز قرار بگیرد.

رنگی با زبانه های آتش (رنگ قرمز) : پر شور است و رنگ قلب و زبانه های آتش می باشد. اگر آنرا با کمی سفید مخلوط کنیم رنگ صورتی که رنگ احساسات وشعر است بدست می آید. در کل تاثیرات آن به شرح زیر است:1- ایجاد شور وهیجان. 2- فعال کردن سیستم گردش خون وحافظ گلوبولهای قرمز. 3- آزاد شدن آدرنالین وتحرک سیستم عصبی. 4- افزایش حرکت ودمای بدن. 5- کاهش خستگی وافسردگی. 6- کاهش میزان سرماخوردگی وکم خونی. 7- افزایش قدرت شجاعت واعتماد به نفس.

رنگ شفا دهنده(نارنجی) : 1- ضد اسپاسم بوده وبرای رفع گرفتگی عضلانی استفاده می شود. 2- به عملکرد کلسیم در بدن کمک کرده و در درمان سنگهای کلیوی موثر است. 3- تقویت شش ها. 4- کمک به جذب مواد در خون. 5- محرک ذهن. 6- بالا بردن شوق زندگی و توانایی مقاومت در برابر مشکلات زندگی.

رنگ اخطار (رنگ زرد): 1- فعال کننده محرکهای عصبی وایجاد کننده تقویت ما هیچه ها .2- از بین بردن انگل. 3- برانگیختن قوای ذهنی.4- رفع خستگی های عصبی.

رنگ میانه روها (رنگ سبز) :1- همچنان که در وسط رنگین کمان است نشان دهنده موازنه می باشد.  2- در مورد رفع  خستگی مفرط و منفی بافی ها موثر می باشد.

آرام مثل آبی (رنگ آبی) :1- محدود کننده ومنحصر به فرد. 2- افزایش متابولیسم بدن. 3- تسریع سریع ترمیم سوختگی ها. 4- در شرایط هیجانی ذهن را به آرامش دعوت می کند.

داروی بیهوشی (رنگ نیلی) :1- کاهش شدت خونریزی وتوقف آن. 2- رفع وسواس ،مشکلات ذهنی و بیماری های روانی وجنون. 3- مفید در درمان بعضی از بیماری های چشم .

ملکه رنگها (رنگ بنفش) : 1- دارای اثر آرامبخش و تاثیر گذار. 2- برای  افراد وابسته به طبیعت و عصبی مفید است. 3- در مدیتیشن برای بالا بردن درک قوای ذهنی مفید است. 4- می تواند رشد تومورها را متوقف کند و برای افراد سرطانی قرمز،سبز وبنفش ترکیب مناسبی محسوب می شود. 5- ایجاد توازن در سدیم و پتاسیم بدن وکنترل گرسنگی افراطی.

با توجه به اینکه این هفت رنگ تشکیل دهنده رنگهای رنگین کمان است ؛ هنگام بوجود آمدن این پدیده خداوندی نه تنها به شناخت بهتری از پروردگار پی میبریم بلکه میتوانیم از خواص هر رنگ موجود در آن لذت و بهره ببریم.


  نظرات شما  ( )


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

جمعه را دریاب !
ماه رمضان ،ماه خدا
تأثیرات رنگها
افسرده نشوید خواهشاً !
10 راز برای بهتر زیستن


 

Powered by : پارسی بلاگ
Template Designed By : MehDJ