سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  حیات نو
زنهار که دانشمندان را سبک بشمری چرا که این کار تو را خوار می کند و مایه بدگمانی و وهم و خیال درباره تومی شود . [امام علی علیه السلام]
کل بازدیدهای وبلاگ
73469
بازدیدهای امروز وبلاگ
0
بازدیدهای دیروز وبلاگ
6
منوی اصلی

[خـانه]

[  RSS  ]

[  Atom  ]

[شناسنامه]

[پست الکترونیــک]

[ورود به بخش مدیریت]

درباره خودم
حیات نو
مریم سادات
خواهر مهربانم از آنجا که قابلیت نوشته های خوبت بیش از آن بود که بخواهد در چارچوب تنگ صفحه نظرات وبلاگم محصور بماند این وبلاگ را به عنوان هدیه ای کوچک به پیشگاه پر محبتت تقدیم می کنم . امیدوارم همه ما از نوشته های خوبت که محصول دل و اندیشه زلال توست بهره ببریم . برادرت سید محمد حسن مخبر
لوگوی وبلاگ
حیات نو
لینک دوستان

گلی از بهشت
دست نوشته
دوزخیان زمین
اس ام اس و مطالب طنز و عکس‏های متحرک

لوگوی دوستان










موسیقی وبلاگ
اشتراک در خبرنامه
 
پارسی بلاگ
www.parsiblog.com

نویسنده مطالب زیر:   مریم سادات  

عنوان متن جمعه را دریاب ! پنج شنبه 87 مهر 25  ساعت 2:12 عصر

رسول خدا (ص)فرمودند: روز جمعه آقای ایام است و نزد خدا از روز قربان و فطر با عظمت تر است و نیز در روایت دیگر داریم خیر و شر و صداقات و روزی ها در روز جمعه مضاعف محسوب می شود به علت فضیلت روز جمعه بر سایر ایام.

در روز جمعه دعاها مستجاب و غم و غصه ها بر طرف ،حاجتهای بزرگ بر آورده می شود و خداوند در این روز افراد زیادی را از آتش آزاد می کند و اگر در روز جمعه از دنیا رفت مرگ او شهادت است و در قیامت در کمال امنیت مبعوث می شود. خداوند بشر را در این روز آفرید و در همین روز آدم به زمین هبوط کرد. در روز جمعه سرد شدن آتش بر ابراهیم خلیل (ع) صادر شد و اسماعیل از قربانی رهایی یافت .روز جمعه روزی است که خداوند توسط جبرئیل در حضرت مریم دمید و به عیس (ع)حامله شد و این معجزه الهی تحقق یافت. در روز جمعه حضرت یعقوب (ع) از بلاها و بیماریها نجات یافت .در روز جمعه خداوند دعای حضرت یعقوب(ع) را مستجاب کرد.

..........روز عید غدیر روز جمعه بود ، روز عاشورا روز جمعه بود ، روز جمعه روز بر پایی قیامت است و روز جمعه روز ظهور امام زمان (عج) است. روز جمعه یوم الله است. جمعه روز توجه به محرومان ، روز عبادت ، روز نظافت و روز مسابقه در خوبی ها ست . پس بیاییم این روز را به نیکی بخوانیم و برای تعجیل در ظهورش ملتمسانه دعا کنیم.


  نظرات شما  ( )


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

جمعه را دریاب !
ماه رمضان ،ماه خدا
تأثیرات رنگها
افسرده نشوید خواهشاً !
10 راز برای بهتر زیستن


 

Powered by : پارسی بلاگ
Template Designed By : MehDJ